top of page

Website ja of nee?

Heeft een website toegevoegde functie? Waar laat ik mijn foto's zien? Waarom zou ik mijn foto's laten zien? Wie zou ze willen zien? Waarom maak ik foto's als ik ze nooit laat zien? Ik heb Facebook toch?

Ach een website moet je weer onderhouden en daar wil ik geen tijd aan kwijt zijn. Een website kost geld en ik besteed dat liever anders.

Deze vragen malen al een tijdje door mijn hoofd en ik wimpelde het elke keer af en bovenstaande antwoorden.

Maar goed, er zijn dus toch mogelijkheden die handig, makkelijk en goedkoop zijn. Dus waarom niet een keer proberen.

Naar dat probeersel zit je dus nu te kijken. Het is allemaal nog een beetje wazig maar hoe ik het wil hebben zal zich vanzelf uitvouwen. Of ik neem het gewoon zoals het is. Zoals ik zoveel dingen in het leven kan nemen zoals het is. Je kunt er altijd eens anders tegenaan kijken.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page