top of page

Vol verwondering naar 2017


Hoi allemaal op de laatste dag van 2016!

Iedereen nog druk met oliebollen bakken en naar de supermarkt glibberen voor wat versnaperingen om het wachten tot middernacht te veraangenamen?

Kerst was weer niet wit maar er was wel rijp op de planten en de zon scheen mooi. De kortste dag is geweest en de dagen worden vanaf nu weer lichter en langer. Ik ben klaar voor 2017.

Hopelijk gaat dat voor iedereen weer veel goeds en moois brengen. Natuurlijk gebeuren er ook minder leuke dingen, maar hierdoor zien we juist weer beter de fijne gebeurtenissen en mooie herinneringen die we elke dag kunnen maken.

Carpe Diem blijft een mooi gezegde. Blijf je verwonderen over het moois van elke dag. Ook al is het nog zo klein, je kunt je er over verwonderen en er van genieten.

Voor mij is dit natuurlijk familie en vrienden om me heen, voldoening in bezigheden, leuke dingen doen zoals muziek maken en genieten van natuur, dier en mens, vol verwondering. Soms lukt het om dit vast te leggen in een foto.

Als je het leuk vindt, kun je ook komend jaar weer mee genieten. Mijn foto's kun je weer tegen komen op facebook en ik zal er zeker ook op mijn website plaatsen.

We gaan het zien, vol verwondering, 2017!

Groetjes,

Petra


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page