top of page

Lente! Zoals een wijze eens zei : de tulpen gaan weer uit hun bol !


Het is lente ! (20 maart 11.28 uur)

Deze bosuil geniet van de eerste lentezonnestralen zoals wij binnenkort weer kunnen genieten op de terrasjes. Nog even volhouden en dan zitten de bladeren weer aan de bomen en zijn de bosvogels moeilijker te spotten. Tijd om weer over te gaan op mijn favoriete bezigheid: macrofotografie!

Ik heb nog niet veel vliegends gezien behalve vogels dit jaar, alleen een paar citroenvlinders, dus ik wacht vol spanning af wanneer "het kleine leven" weer begint. Dan gaat de macrolens er weer op!

Ik wens iedereen een fijn begin van de lente en ik hoop weer regelmatig in de groene natuur te kunnen genieten van al het moois.

Petra


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page